emiliaowilma

Alla inlägg den 27 maj 2012

Tänk dig en vinter utan snö

Tänk dig en höst utan blåst
Tänk dig en sommar utom havets glitter

Tänk dig en vår utom fågelkvitter


Så känns de för mig en sekund utan dig! 



Vet du att du är söt när du ler?

Att jag smyktittar på dig, när du inte ser.

Vet du att jag älskar att höra ditt skratt?
Att jag drömmer om dig, varje natt.
Vet du hur ofta jag tänker på dig?

Att du med glädje fyllde hela mig. 
Vet du hur söt du är, när du är sur och tvär?
Att det är dig jag håller kär.

Vet du att jag tycker om ditt sätt att gå?

Vet du att jag älskar dig?
Att jag önskar att det för alltid kunde vara vi två!


//Emilia
 

Att man ska skada sig! 

Idag har Wilma och jag skadat oss. "Typiskgt" Wilma skadade sig på knätt, det började blöda mycket. Jag fick också ett sår på knätt och båda armbågarna och ett litet sår på handen, och fick också ett sår under halsen! det började blöda ganska mycket. 
  det gör ont! Skulle behöva lite.
För min högra arm kan jag inte böja. Hur ska det gå i skolan imorgon om jag är höger hand. Och både för mig o Wilma, hur ska det gå att drilla?




Ajajajaj...

 //Emilia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! skicka gärna in frågor till oss!!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Jätte bra, är inne varje dag!
 Bra, är inne nästan varje dag!
 Intresant
 Rolig
 Sådär
 Dålig
 Något som gandalf skulle gilla
 Okej
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emilia o Wilma


Skapa flashcards