emiliaowilma

Alla inlägg den 23 juni 2012

Förlåt att vi inte har bloggat så mycket! Förr förra veckan på fredan åkte Wilma o jag till "Stugan" när jag åkte hem på Söndag stannade hon kvar tills imorgon.

Så jag har inte haft något att blogga om o jag har inte hunnit.

Wilma har inte kunnat blogga för hon är ju i "Stugan". Men lovar snart börgas det igen.


Igår var jag oss några o firade Midsommar! vi var där kl.15:00 o var hemma ca kl.03:15 En hel dag hos de. Vi var där o åt, fikade o var men vänner. Kl.23:00 grillade vi. ( Lite sent om man frågar mig ). Men jag träffade nya kompisar. Den jag var mest med var Stina. Hon var åtta år och hade två syskon. Det var en till filicka hon var11år men jag var mer med Stina ändå.   Felix, den lilla knasen var självklart där. För han bor ju där. Han PUSSADE    mig ett par gånger. Hanns brocha Alexander, Alex kallar man han för. Var oftas på sitt rum o spela dator. Men ibland kom han ner. ( Jag tror det var mest för godiset ). 

På nyårsafton är Felix, Alex o pappa Harry o mamma Pernilla hos några som heter Nina o Johan. Nike min klass kamrat vet allt vem det är.  ( Hoppas du läser detta Nike, för du mins nog vad Felix gjorde mot mig ).

Kom ihåg snart börjar vi blogga igen. P.S här kommer en bild...  

//Emilia

Presentation


Heej! skicka gärna in frågor till oss!!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Jätte bra, är inne varje dag!
 Bra, är inne nästan varje dag!
 Intresant
 Rolig
 Sådär
 Dålig
 Något som gandalf skulle gilla
 Okej
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emilia o Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards