emiliaowilma

Alla inlägg under juli 2012

Igår åkte vi till  Vi var där en heldag igår o idag. Våra favoriter var Racing Hill, o Spinner,Tranan o Vikingen. 

 

 

 

Nu ska vi åka ( Singlar )... Man säger ( Singlar ) för att det är bara en ring. Men det finns också ( Dubbel ). Där är det typ som två ( Singlar ) fast de sitter ihop. Så här är vi upp för backen för att åka den roliga vattenbanan ner.   

 

 

  Igår åt vi kul-glass men idag blev det SockerVadd . Här är ett recept på SockerVadd:

 

( Hittade det på nätet ) vet ej om det fungerar. Men hoppas det...

 

 

 

 

Heej alla bloggare! imorgon ska vi till Skara Sommarland     . Vi ska åka med mina, Emilias föreldrar. Vi ska bo på campingen i en natt o vara på Sommarlandet två dagar. Vi ska bada, åka vatten karuseller, o vanliga karuseller. 

Här kommer några bilder:

Badplatsen

 

 

             

  


Karuseller

 


Finns fler men här är Tranan o FlumRide.

 

    

Här är ja och min lille bror Gabriel!     

  //Wilma

   

Tävling, kom tredje plats.

  



Halloween, är där med Alva, Jennifer , Tova o vi.

 

En tävling, ska vara rätt så lika Clowner.

 

Är hos Wilmas mormors stuga o tittar på film, beklagar att Gabriel letar efter kråkor.

 

Wilma o Gabriel.

 

Här ska vi bada, det blåser ute.

 

Lika? Been There Don't That...

 

Måla är lika roligt varje gång.

 

Här är vårat drill team     

Nu är jag hemma igen från Skåne. En dag var vi på Tropikariet. Där kan man se djur. T:ex hajar, fladdermöss, appor, krokodiler, ödlor, enorma spindlar o andra djur      .




Det var läskigt hos fladdermössen för de var lösa. De flög över huvudet, då blev jag rädd. Det var en tjej som fick fladdermus bajs på sig ( stakarn ). 

 

 

Jag har också varit mycket men Amelie, vi badade i dreas pool    , den är ett huvud mindre en jag. Liksom på höjden.

Vi har också busat med deras hundar: Alice o Hedda  så söta...

 

//Emilia  



 

jag har varit på torpastenhus idag med min kompis tova   o hennes snälla familj!!!!   //Wilma

   


Så söta! Tekopps grisar är de. Min kompis Evelin visade de i en tidninför länge sedan. De får platts i en tekopp. Men nu var jag sugen att blogga så jag skulle ladda ner en bild. Det blev allt tekopps grisen.

 

Måste dra, ska nog blogga mer ikväll.  

 

//Emilia

Presentation


Heej! skicka gärna in frågor till oss!!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Jätte bra, är inne varje dag!
 Bra, är inne nästan varje dag!
 Intresant
 Rolig
 Sådär
 Dålig
 Något som gandalf skulle gilla
 Okej
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emilia o Wilma


Skapa flashcards