emiliaowilma

Alla inlägg den 13 juli 2012

Längtar tills på Söndag för då ska jag till Skåne   vi ska vara på en camping o ofta vara med mina kusiner. De jag skrev om en anna gång. Amelie ska fylla 9år o hon gillar jag mest att vara med. Kan vara också att hon är närmast min ålder. Fast hon är 2år yngre en mig är hon 

 

VÄRLDENS BÄSTA KUSIN!   Miss you Amelie, o will miss you whit Wilma 


Hoppas att man får tur med vädret. Vill gärna ha...

  

Vi ska vara där i en vecka och på vägen hem ska vi se på Vallarnas Teater.

 

    jag har tittat på några andra teater med dem också. 

 

Jag gillar egentligen inte så mycket teater men de är allafall roliga. Min favo karaktär är DagOtto.

  kanske inte en trevlig bild men han är roligast   


Men kommer sakna dig, Wilma. Vi har inte varit med varandra på två veckor då. Kommer sakna dig. Vi kan nog höras av i mellanåt. Du får snacka med Amelie   . 

Här kommer en låt som jag vet att du gillar, och Amelie gillar:


//Emilia

Ville se Lisa Miskosky  !!! Jag skulle gått men det blev aldrig

av. Det är inte roligt att gå själv direkt. Men önskade att det gick   är det någon som var där? Såg man hon bra, fick man autograf? Snälla svara.

   

Lisa... Lisa...Lisa...Lisa...Lisa... LISA!!!

 

//Emilia

Presentation


Heej! skicka gärna in frågor till oss!!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Jätte bra, är inne varje dag!
 Bra, är inne nästan varje dag!
 Intresant
 Rolig
 Sådär
 Dålig
 Något som gandalf skulle gilla
 Okej
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emilia o Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards