emiliaowilma

Alla inlägg under juli 2012

Imorgon ska jag till knalleland med världens BÄSTA syrra.

Det ska bli så himla kul. Vi ska shoppa        //Wilma

Min mamma,låtsas pappa och min lillebror sitter nu på flyget påväg till BULGARIEN.

Dom ska vara där i en vecka. Jag hoppas dom får en jätte bra semester.   

Länktar redan efter er jätte mycket men vi syns ju snart.  

 

// Wilma

Sitter o äter CHOKLAD    ,bloggar och tittar på Allsång på skansen Väntar på att LOREEN  ska komma :)))))     // Wilma

  Jag har lite ont i knät  

//Wilma

Det här bandet är min brorsa med i,han heter joachim   han spelar elgitarr                             //Wilma


Den här låten är bra!

 

//Wilma


Detta är mina kusin       

Den längst ner är Amelie, o där är 6-7år. Nu ska hon fylla 9år den 14 augusti, samma dag som jag fyller år   . Hon där längst upp är Natalie. Där vet jag inte riktigt hur gammal hon var. Men om jag ska gissa ca 20år.

 

       Natalie

Amelie, när hon var liten

  

 

//Emilia

 


Jag o min pappas familj ska åka o hyra en stuga någon stans,nu på sommarlovet. Men jag vet inte vart vi ska åka. Vi ska åka ganska snart,jag är så himla nyfiken. Men vad det än blir så kommer det att bli jätte kul. Det är ALLTID kul att åka på lite semester. :) Länktar så mycket :)// Wilma

Presentation


Heej! skicka gärna in frågor till oss!!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Jätte bra, är inne varje dag!
 Bra, är inne nästan varje dag!
 Intresant
 Rolig
 Sådär
 Dålig
 Något som gandalf skulle gilla
 Okej
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emilia o Wilma


Skapa flashcards