emiliaowilma

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Wilma Ragnarsson Emilia Gustavsson - 7 september 2012 19:18

Imorgon ska jag på Nikes kalas. JIPPI   Hon går i min klass. O Wilma ska också på det kalaset. Det är mella sex o tio. Men det ska bli så skoj. 

 

Men det roligaste skulle varra att äta godis!

Eller kanske inte roligare. Men jag vill ha godis.     Älskar Godis. Vill bara ha. Längtar tills Marcus eller Daniel o Rebecca eller pappa ska säga något med att gå till Ica. Men det är inte säkert att det ska ha godis. Men man får hoppas på det bästa. Har på mig mitt tur armband. 

 

Blev en liten bild på mitt tur armband, men annars skulle den varit ee BIG. Men ska fråga pappa om han kan gå ner till Ica nu.

 

//Emilia   

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! skicka gärna in frågor till oss!!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Jätte bra, är inne varje dag!
 Bra, är inne nästan varje dag!
 Intresant
 Rolig
 Sådär
 Dålig
 Något som gandalf skulle gilla
 Okej
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emilia o Wilma


Skapa flashcards