emiliaowilma

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Heej alla bloggare! I natt åker jag till Turkiet. Men det var inte det jag skulle skriva om. 

Det jag skulle berätta vad var Wilma o jag ska ha för duett låt, vad Lina o Julia ska ha för duett låt och vad Elin W o Elsa ska ha för duett låt. Vet inte vad Elin J o Klara ska ha för duett låt o vet inte var Alice ska ha för solo låt.

 

Men här kommer våra låtar ( som jag vet vad vi ska ha ).

 

 

 

Min o Wilmas:




Lina o Julias:




Elin W o Elsas:

Ehh hittar inte den ( pinsamt )

Ska leta efter den, är inte säkert att jag kommer få tag på den. Men när jag hittar den ska jag lägga ut den på direkten!

 

//Emilia

 

Presentation


Heej! skicka gärna in frågor till oss!!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Jätte bra, är inne varje dag!
 Bra, är inne nästan varje dag!
 Intresant
 Rolig
 Sådär
 Dålig
 Något som gandalf skulle gilla
 Okej
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emilia o Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards